Protestantse Kerk in Nederland
Protestantse Gemeente Woensdrecht

Passion40daagse
Na kerst is het paasfeest het volgende feest op de christelijke kalender. We herdenken in de 40 dagen voor Pasen het lijden, sterven en opstanding van Jezus. En al enige jaren wordt er op Witte Donderdag op TV The Passion
uitgezonden.
In de Veertigdagen tijd organiseert de Protestante Kerk Nederland een bijzondere activiteit, The Passion 40 daagse.

Ook de Ontmoetingskerk in Bergen op Zoom doet mee in met dit project. Dit doen we met een uniek project voor kinderen en jongeren. En natuurlijk zijn ouders ook welkom!

Op zaterdagavond 11 maart organiseren we een te gekke voorstelling met ‘Amazing Teens en Voices met Kindertheater Knettergek.
Amazing Teens & Voices en Matthijs Hoornaar (van Kindertheater Knettergek) geven een voorstelling rondom het thema 'Do you believe?’. Uit liefde voor jou stierf Jezus aan het kruis. Geloof jij het of geloof je het wel?!
Een voorstelling met zang, dans en theater. Aangevuld met een lichtshow, filmpjes en verhalen is het een voorstelling voor tieners, jongeren en volwassenen.

Wil jij ook op met deze voorstelling toeleven naar Pasen? Bestel dan nu een kaartje via de website www.thepassion40daagse.nl.

De avond begint om 19.30 uur, Ontmoetingskerk, Bolwerk Zuid 134, Bergen op Zoom. De kerk is open vanaf 19.00 uur. Kaartjes kosten € 3,50 voor kinderen en € 7,50 voor volwassen. De opbrengst gaat naar het project van Kerk in Actie, in Moldavië.

Voor vragen kun je contact opnemen met Henry Schutte, kerkelijk werker jeugd, tel 06-15361525.
e-mail: kw-jeugd@pgboz.onmicrosoft.com

Inloggen

In Gods Naam, theatervoorstelling
datum en tijdstip 24-04-2024 om 20:00 uur
meer details

Inleveren kopij Rond de Kerken.
datum en tijdstip 26-04-2024 om uiterlijk om 20:00 uur

Algemeen bankrekeningnummer:
NL09 INGB 0005 6285 74

Privacyverklaring
Klik hier voor onze privacyverklaring

Auto ophaaldienst:
Wie graag naar de kerk wil, maar niet meer makkelijk loopt of fietst of geen auto rijdt, kan bellen met Hans den Daas, tel. 0164-769087.